Možná jste se svým podnikáním ještě stále nevstoupili na internet, třeba proto, že je to oblast, ve které se příliš nevyznáte, a chybí vám potřebný čas, který byste mohli věnovat jejímu probádání. Nicméně stojí za to, udělat si alespoň jednoduchou webovou stránku, která bude vaši firmu na internetu prezentovat. Důvod se nabízí – většina lidí už v dnešní době vyhledává zboží anebo služby přes internet, a pokud tam nejste, přicházíte o příležitosti, jak si vydělat.
Nicméně než si takovou webovou stránku pořídíte, tak se zamyslete nad tím, jak to udělat, aby splňovala kritéria, podle které ji dobře ohodnotí internetové vyhledávače. Většina lidí dnes vyhledává zboží anebo služby právě s pomocí vyhledávačů, ať již s pomocí Google anebo Seznam.cz. Takže pokud má vaše webová prezentace splnit svůj účel a zviditelnit vás, tak je naprosto nezbytné, abyste byli dobře vidět právě na těchto dvou vyhledávačích.
Vaše webové stránky tedy musí být optimalizované pro vyhledávače, musí mít dobré SEO. Bez toho se neobejdete. Vyhledávače totiž používají složité algoritmy, podle kterých jednotlivé webové stránky ohodnocují. A ty, které dosáhnou na nejlepší hodnocení, jsou posléze ve výčtu ve vyhledávači zobrazeny až úplně nahoře.
Existuje několik chytrých triků, jak si jednoduše SEO zlepšit. Patří k nim například to, že na vaší webové stránce nebudou žádné nefunkční odkazy. Pokud tedy nějaké takové na svých stránkách máte, jednoznačně je opravte anebo zrušte. Dále jde také o to, aby se vaše webové stránky rychle načítaly. Na první pohled se to nezdá, ale pokud se vaše webové stránky načítají příliš dlouho, tak trpělivost s nimi může dojít jak uživatelům, tak vyhledávačům. Ale v neposlední řadě byste neměli zapomenout ani na obsah webu, který by měl být jednoznačně zajímavý a čtivý. Vyhledávače už i takové kritérium dokážou zhodnotit, a především pokud budete mít na webu nesmyslný a hloupý obsah, tak vás neocení ani uživatelé.